• Для партнерів

Для партнерів

Якщо ви бажаєте заробляти на продажу нашої продукції - приєднуйтесь до нашої партнерської програми!

Як стати партнером?

Зареєструйтеся у нашій системі, щоб отримати доступ до особистого кабінету. Вже на цьому етапі ви зможете, як мінімум, заощаджувати свої кошти. Адже з кожної покупки для зареєстрованого покупця ми повертаємо 5% від сплаченої суми у вигляді бонусів, які можна використовувати для подальших покупок. Також після реєстрації на вас чекає приємний подарунок у вигляді 50 бонусів, які ми нараховуємо вам за реєстрацію і які ви зможете використати одразу ж для першої вашої покупки.

Якщо ваші наміри серйозніші, ніж одна-дві покупки на нашому сайті - то натисніть кнопку "Хочу бізнес аккаунт", яка розташована у верхній частині вашого особистого кабінету. Після цього ми зв'яжемося з вами для підтвердження вашого рішення і перемкнемо ваш особистий кабінет в режим Бізнес. Такий варіант співпраці буде цікавим для сервісних центрів, або для осіб, хто бажає співпрацювати з нами за системою Дропшиппінгу, оскільки бізнес-аккаунт дозволить вам купувати на нашому сайті продукцію зі знижкою 15% для її подальшої реалізації (Дропшиппінг) або для встановлення у мобільні пристрої (Сервісний центр).

Щоб зекономити ваш час і ваші кошти - ми самі відправимо потрібний товар вашому покупцю. Вам не потрібно турбуватися про місце, де зберігати продукцію, а також не потрібно відносити її до поштового відділення. Ми зробимо це за вас. Звичайно, це не правило і ви при бажанні можете оформляти всі замовлення на свою адресу.

Як/Де продавати продукцію?

Продавати нашу продукцію ви можете в любий доступний для вас спосіб. Це можуть бути ваш магазин, ваша точка на ринку, ваш інтернет-магазин чи люба торгова площадка, яка працює на території України. Для зручності в особистому бізнес кабінеті є розділ Прайс-лист, де ви можете переглянути або скачати прайс-лист у форматі xls або yml. На даний час ми надаємо вам два варіанти yml-файлу, які орієнтовані на два найпопулярніші маркет-плейси в Україні - prom.ua та rozetka.ua. На ваш вибір, ви можете їх завантажити на ці площадки у вигляді файлів, або ж у відповідному розділі маркет-плейсу вказати посилання на цей прайс-лист, щоб вся інформація про товари у прайс-листі синхронізовувалася автоматично з вашим маркет-плейсом.

Як виглядає повний цикл замовлення:

  1. Використовуючи різні точки продажу (магазин, маркет-плейс та ін.) ви знаходите покупця.
  2. Заходите на наш сайт і авторизуєтесь у особистому кабінеті
  3. Знаходите на нашому сайті потрібний товар і додаєте його до кошика
  4. В кошику вводите дані вашого покупця в розділі Персональна інформація
  5. В кошику вводите ціну, по якій ви продаєте обраний товар
  6. Обираєте, хто буде платником доставки, відправник чи отримувач
  7. Обираєте відділення Нової Пошти куди потрібно доставити товар
  8. Обираєте варіант оплати (післяплата, передоплата, оплата карткою онлайн)
  9. Натискаєте кнопку Завершити замовлення

Оплата за товар для партнерів знімається з вашого персонального рахунку на нашому сайті. Тому перед тим, як зробити замовлення - вам потрібно поповнити цей рахунок. Реквізити для поповнення ви знайдете в особистому кабінеті в розділі Мій рахунок >> Поповнити рахунок.

Після того, як замовлення було завершене, з вашого рахунку буде списано суму у розмірі партнерської вартості товару (-15%), а також буде списано вартість доставки, якщо ви обрали в якості платника доставки Відправника. Якщо ви обирали метод оплати Післяплата або Оплата онлайн - розмір комісії за ці послуги також буде списано з вашого рахунку.

Якщо при замовленні ви обрали метод оплати Післяплата або Оплата онлайн - то після того, як покупець сплатить вартість товару (яку ви вказали в кошику) - ми зарахуємо цю суму на ваш персональний рахунок.

Якщо оплата замовлення відбувається по передоплаті - то очікується, що ви особисто вирішуєте з покупцем, як він оплачує вам цю суму (готівкою, банківський переказ, тощо). Якщо з якихось причин ви бажаєте, щоб покупець зробив передоплату на наш рахунок - при завершенні замовлення ви побачите реквізити для оплати. В цьому випадку при заходженні коштів на наш рахунок ми всю суму зарахуємо на ваш особистий рахунок у вашому бізнес-кабінеті.

Що відбувається, якщо покупець не забрав або бажає повернути товар?

Якщо повернення товару відбувається з причин браку - ми зараховуємо на ваш рахунок всю суму, списану раніше за вартість товару, доставку товару та комісійні витрати. Якщо товар повертається з інших причин (покупець передумав чи просто не забирає посилку) - то в цьому разі на ваш рахунок буде зараховано тільки суму, яка була списана на оплату товару. Сума за доставку і комісія за онлайн-оплату чи послугу післяплати в цьому випадку не повертається. Додатково з вашого рахунку буде списано суму за зворотню доставку, а також суму за доставку до покупця, якщо при оформленні замовлення платником доставки був вказаний покупець.

Чи є якийсь мінімум, який потрібно виконувати, щоб залишатись у статусі бізнес-партнера?

На даний момент ніяких обмежень для бізнес партнерів немає. Але не виключно, що в майбутньому буде введено мінімальну кількість замовлень або мінімальний оборот за певний проміжок часу.

Як вивести кошти з мого особистого рахунку?

Для цього у вашому особистому кабінеті в розділі Мій рахунок є кнопка - Вивести кошти. Натиснувши її у вас буде можливість заповнити форму, де потрібно буде вказати ваш номер картки або ваші банківські реквізити для грошового переказу, а також суму, яку ви бажаєте вивести з особистого рахунку.

Якщо у вас ще залишились запитання - зв'яжіться з нами і ми з радістю допоможемо вам у них розібратися. Наші контаки ви можете знайти в нижній частині кожної сторінки сайту. Сподіваємось на довгу і плідну співпрацю!