Для партнерів
Якщо ви бажаєте заробляти на продажу нашої продукції - приєднуйтесь до нашої партнерської програми!
Як стати партнером?
Зареєструйтеся у нашій системі, щоб отримати доступ до особистого кабінету. Вже на цьому етапі ви зможете, як мінімум, заощаджувати свої кошти. Адже з кожної покупки для зареєстрованого покупця ми повертаємо 5% від сплаченої суми у вигляді бонусів, які можна використовувати для подальших покупок. Також після реєстрації на вас чекає приємний подарунок у вигляді 50 бонусів, які ми нараховуємо вам за реєстрацію і які ви зможете використати одразу ж для першої вашої покупки.
Якщо ваші наміри серйозніші, ніж одна-дві покупки на нашому сайті - то натисніть кнопку "Хочу бізнес аккаунт", яка розташована у верхній частині вашого особистого кабінету. Після цього ми зв'яжемося з вами для підтвердження вашого рішення і перемкнемо ваш особистий кабінет в режим Бізнес. Такий варіант співпраці буде цікавим для сервісних центрів, або для осіб, хто бажає співпрацювати з нами за системою Дропшиппінгу, оскільки бізнес-аккаунт дозволить вам купувати на нашому сайті продукцію зі знижкою 15% для її подальшої реалізації (Дропшиппінг) або для встановлення у мобільні пристрої (Сервісний центр).
Щоб зекономити ваш час і ваші кошти - ми самі відправимо потрібний товар вашому покупцю. Вам не потрібно турбуватися про місце, де зберігати продукцію, а також не потрібно відносити її до поштового відділення. Ми зробимо це за вас. Звичайно, це не правило і ви при бажанні можете оформляти всі замовлення на свою адресу.
Як/Де продавати продукцію?
Продавати нашу продукцію ви можете в любий доступний для вас спосіб. Це можуть бути ваш магазин, ваша точка на ринку, ваш інтернет-магазин чи люба торгова площадка, яка працює на території України. Для зручності в особистому бізнес кабінеті є розділ Прайс-лист, де ви можете переглянути або скачати прайс-лист у форматі xls або yml. На даний час ми надаємо вам два варіанти yml-файлу, які орієнтовані на два найпопулярніші маркет-плейси в Україні - prom.ua та rozetka.ua. На ваш вибір, ви можете їх завантажити на ці площадки у вигляді файлів, або ж у відповідному розділі маркет-плейсу вказати посилання на цей прайс-лист, щоб вся інформація про товари у прайс-листі синхронізовувалася автоматично з вашим маркет-плейсом.
Як виглядає повний цикл замовлення:
- Використовуючи різні точки продажу (магазин, маркет-плейс та ін.) ви знаходите покупця.
- Заходите на наш сайт і авторизуєтесь у особистому кабінеті
- Знаходите на нашому сайті потрібний товар і додаєте його до кошика
- В кошику вводите дані вашого покупця в розділі Персональна інформація
- В кошику вводите ціну, по якій ви продаєте обраний товар
- Обираєте, хто буде платником доставки, відправник чи отримувач
- Обираєте відділення Нової Пошти куди потрібно доставити товар
- Обираєте варіант оплати (післяплата, передоплата, оплата карткою онлайн)
- Натискаєте кнопку Завершити замовлення
Оплата за товар для партнерів знімається з вашого персонального рахунку на нашому сайті. Тому перед тим, як зробити замовлення - вам потрібно поповнити цей рахунок. Реквізити для поповнення ви знайдете в особистому кабінеті в розділі Мій рахунок >> Поповнити рахунок.
Після того, як замовлення було завершене, з вашого рахунку буде списано суму у розмірі партнерської вартості товару (-15%), а також буде списано вартість доставки, якщо ви обрали в якості платника доставки Відправника. Якщо ви обирали метод оплати Післяплата або Оплата онлайн - розмір комісії за ці послуги також буде списано з вашого рахунку.
Якщо при замовленні ви обрали метод оплати Післяплата або Оплата онлайн - то після того, як покупець сплатить вартість товару (яку ви вказали в кошику) - ми зарахуємо цю суму на ваш персональний рахунок.
Якщо оплата замовлення відбувається по передоплаті - то очікується, що ви особисто вирішуєте з покупцем, як він оплачує вам цю суму (готівкою, банківський переказ, тощо). Якщо з якихось причин ви бажаєте, щоб покупець зробив передоплату на наш рахунок - при завершенні замовлення ви побачите реквізити для оплати. В цьому випадку при заходженні коштів на наш рахунок ми всю суму зарахуємо на ваш особистий рахунок у вашому бізнес-кабінеті.
Що відбувається, якщо покупець не забрав або бажає повернути товар?
Якщо повернення товару відбувається з причин браку - ми зараховуємо на ваш рахунок всю суму, списану раніше за вартість товару, доставку товару та комісійні витрати. Якщо товар повертається з інших причин (покупець передумав чи просто не забирає посилку) - то в цьому разі на ваш рахунок буде зараховано тільки суму, яка була списана на оплату товару. Сума за доставку і комісія за онлайн-оплату чи послугу післяплати в цьому випадку не повертається. Додатково з вашого рахунку буде списано суму за зворотню доставку, а також суму за доставку до покупця, якщо при оформленні замовлення платником доставки був вказаний покупець.
Чи є якийсь мінімум, який потрібно виконувати, щоб залишатись у статусі бізнес-партнера?
На даний момент ніяких обмежень для бізнес партнерів немає. Але не виключно, що в майбутньому буде введено мінімальну кількість замовлень або мінімальний оборот за певний проміжок часу.
Як вивести кошти з мого особистого рахунку?
Для цього у вашому особистому кабінеті в розділі Мій рахунок є кнопка - Вивести кошти. Натиснувши її у вас буде можливість заповнити форму, де потрібно буде вказати ваш номер картки або ваші банківські реквізити для грошового переказу, а також суму, яку ви бажаєте вивести з особистого рахунку.
Якщо у вас ще залишились запитання - зв'яжіться з нами і ми з радістю допоможемо вам у них розібратися. Наші контаки ви можете знайти в нижній частині кожної сторінки сайту. Сподіваємось на довгу і плідну співпрацю!